mandag den 28. juli 2014

The Hobbit Traileren

 Så er den her endelig! Efter lang tids venten: The Hobbt: The Battle of Five Armies traileren;

Det er efterhånden ud over det hele, men jeg lægger den også lige op her. Lige siden jeg smugså den første Lord of the Rings med min fætter (fordi jeg ikke var gammel nok, så jeg måtte egentlig ikke se den) på VHS, har jeg været ret vild med de film. Lord of the Rings triologien blev ret hurtigt til mine yndlingsfilm, og der har endnu ikke været nogen til at tage pladsen. The Hobbit filmene har været ret tæt på, men tror nærmere bare de har lagt sig ved siden af og delt pladsen.

Jeg har egentlig i mange år gået og været træt af jeg ikke har kunne set LOTR i biografen, men fik da lidt chancen for det med Hobitten. Derfor har jeg også gået meget op i at se alle 3 i biografen, mere end med nogen anden film. Det var en oplevelse jeg bare ikke ville undvære.

Nu står vi her. Den sidste film i The Hobbit har fået offentlig gjort sin trailer. Sidste film. Jeg sidder med meget blandede følelser. På den ene side glæder jeg mig helt vildt til at se den. På den anden side gør det mig ked af det fordi det er den sidste...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar