søndag den 10. juni 2018

En glæde som aldrig før

Det har været al for tørt og al for varmt alt for længe!!
Jeps, jeg er en af dem som virkelig er skandinavisk helt ind i blodet. Jeg er ikke god til varme! 
Jeg har en max temperatur på omkring 25 grader. Men jeg er helt klart mest glad mellem 18 og 22 grader. 
Det er ikke fordi jeg danser regndans og beder om kulde og frost året rundt. Men i Maj har jeg godt nok været tæt på. 
For når man kan tage på charterferie eller til Italien eller andre normalt varme lande, og have koldere temperature end herhjemme, så er det et eller andet HELT galt.

Jeg mener vi er et af de lande med flest regnvejrs dage. Jeg har ikke set regn i over en måned.
Jeg arbejder samtidig primært udendørs og meget aktivt. Behøver jeg sige jeg har været døden nær i hele Maj? 
Men i dag regner det endelig! Jeg tror aldrig jeg har været så glad for udsigten til en (forhåbentlig) hel dag med regn. Det gør mig så glad! 
Også fordi vejrudsigten lover lavere temperature fra nu af.
 
Jeg glæder mig til at alting liver lidt op igen. Imens vil jeg bare nyde den savnede lyd af regn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar