tirsdag den 20. oktober 2015

New in: Sorte Støvler

Der kom en meget flink postmand forbi i dag. Og jeg var meget glad for at se ham! Fordi han havde nemlig en pakke med til mig, som indeholdte dette par super lækre støvler fra Rieker! 
De sidder virkelig godt på min fod, og er bare så behagelige at have på. Jeg glæder mig virkelig til at få dem i brug! De er let forret, så de er virkelig gode til det vejr vi har nu. Og forhåbentlig også når det bliver koldere.
Det jeg især godt kan lide ved dem er at de er pæne, samtidig med at de er lidt rå. Så de kan bruges til hverdag, men også de lidt finere lejligheder. De er meget simple, så de er nemme at style.
Jeg var liiidt nervøs omkring det at de har hæl, da jeg jo nærmest aldrig går i sko med hæl. Jeg er en flade-sko-person, men man kan heldigvis næsten ikke mærke at der er hæl på. Bevares den er kun 3.5 cm, men stadig. Jeg er ski' lidt bange for sko med hæl. Men dem her, de er absolut fantastiske!
Jeg er SÅ glad for det her køb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar