søndag den 20. september 2015

Legoland Sjov

Jeg har rent faktisk været ude og lave noget! Som ikke bare har været at tage til Kolding Storcenter og lign. 
Jeg har bl.a. haft nogle fribilletter til Legoland, som jeg tænkte skulle udnyttes. Så jeg fik samlet nogle veninder fra min efterskole (vi manglede faktisk kun en fra vores lille 'gruppe'). Og så tilbragte vi ellers det meste af i går i parken. Det er lang tid siden jeg har været så mange afsted og det var så hyggeligt! Og så er det sjældent jeg er derude en hel dag, som jeg har været denne gang. Så det er super fedt!
Jeg er vokset op i Billund, og jeg har været i Legoland meget i mit liv. Det er meget kendte omgivelser for mig. Der er helt klart en masse minder knyttet til parken. Så selvom jeg nærmest kender forlystelserne ud og ind, så elsker jeg at være derude.  
Vi startede turen ud med at blive helt våde, da det første vi prøvede var kanoerne, som slutter med et kæmpe plask. Som resulterede i at der kom en fin bølge, fra begge sider af båden, ind over os alle. Så en stor del af dagen var vi faktisk våde. Heldigvis var vejret dejlig lunt. 
Det at stå en halv time i kø blev pludselig heller ikke så slemt, når man er 5 mennesker til at underholde hinanden. 
Vi prøvede selvfølgelig de større forlystelser, men vi prøvede også en af de små. En af dem har jeg ikke været i, i flere år. Nemlig de små Safari biler. Det var en af mine yndlings forlystelser, som barn, så det var sjovt at prøve den igen.

Det er sjældent at vi samles, så det var så fedt at se dem alle igen. Også at lave noget andet end vi plejer. Og bare bruge en hel dag sammen. Især fordi nogen af dem ser jeg stort set kun når vi alle samles. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar