fredag den 25. december 2015

Jul, jul, jul


Halli-halløj og glædelig jul derude. Bloggen er stille for tiden. Der er et par grunde, som jeg ikke vil hælde ud her. MEN jeg vil prøve om ikke jeg kan få skudt til gang i sagerne. Måske få brugt juledagene på at få lavet et par indlæg. 

Her er julen gået, som den egentlig altid gør. Bortset fra at min storesøster i år er hos sin kæreste og hans familie. Jeg har haft en super hyggelig dag og aften med min familie og min fasters to hunde. I år har jeg dog haft rimelig svært ved at komme i ordenlig julestemning. Men det gik ikke ud over min juleaften. Jeg sugede alt til mig, fordi jeg ved at den dag altid går så hurtigt. Dengang jeg var barn gik den så forfærdelig langsomt. Men nu, er den jo væk før man får set sig om. 
Så jeg prøver virkelig bare at sidde og være i det, der lige sker og nyde det. 
Og jeg har virkelig nydt det. Jeg har både fået set Disneys Jule Show, gættet helt ved siden på hvad der mon var dette års overraskelse, spist mig tyk og mæt i gås, god sovs, kartofler, klementiner og diverse jule godter, danset rundt i huset mens vi sang 'Nu' Det Jul Igen', spændt kigget på at folk pakkede deres gaver op, spændt pakket mine egne op, givet og modtaget kram og kys og hygget så meget at det halve kunne være nok. Jeg elsker julen.
Og jeg elsker at vi giver os så god tid til det hele herhjemme. Her er der ingen der skynder sig, men den yngste har også været min lillesøster, siden hun kom til (før var det mig), og hun er 15 nu. Så der er ingen børn, som har travlt. Selvom der selvfølgelig er noget særligt over barneglæden her i julen. 

Det er vel lidt obligatorisk at vise og fortælle hvad man har fået? Det er i hvert fald et ofte stillet spørgsmål her i dagene efter jul. Hvad har du så fået i julegave? 

I min gavestak befandt sig i år følgende: 
- En pæn, sort weekend taske
- Billet til Klokkeren fra Notre Dame musicalen
- en sports BH fra Nike
- Lille oliven body butter fra The Body Shop
- Baby Groot Funko Pop
- Eragon i Collectors edition udgaven
- Hogwarts Library boxset (som inkludere The Tales pf Beedle the Bard, Fantastic Beasts and Where to Find Them og Qudditch Through the Ages)
- en Game of Thrones malebog
- et par små tykke hoop øreringe
- en neglelak
- en fin stjernetegns sten
- et lille rundt spejl på fod med LED lys 

Dejlige gaver! Jeg er virkelig glad for dem alle sammen. 
Min familie blev også rigtig glad for deres gaver. Så det er jo endnu bedre. Der er intet, som at give nogen en gave, som de bliver glade for.  

Håber i alle derude også har haft en dejlig aften med dem i holder af.
En rigtig glædelig jul til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar