mandag den 23. november 2015

Op og Ned for tiden



OP:
- Coldplay kommer til Danmark og jeg har en, som gider med mig ind og høre dem!
- Jeg har fået nogle super fede tattoo ideer
- Jeg har fået 2 par nye sorte skinny jeans
- Min telefon overlevede en tur i toilettet
- Jeg har masser af æble-duftende ting fra Body Shop
- Jeg har en idé til et maleri, som jeg tror kunne blive god
- Det er kun en uge siden jeg sidst fik sushi 
- Mit hår er nice og opføre sig generelt pænt for tiden
- Min første tur på Baresso var vellykket; aldrig før har jeg fået så god varm chokolade
- Jeg har set min yndlings person, i hele verden, hver uge i næsten hele november

NED
- Min lillesøster har fødselsdag i overmorgen, ønsker sig ingenting, og jeg er tabt for ideer
- Jeg har købt Fallout 3 på Steam, men det virker pt. ikke..
- Jeg er nu en af dem som har prøvet at tabe sin telefon i toilettet..
- Tiden det tager for neglelak at være HELT tør.
- Der roder.. Jeg orker ikke at rydde op.
- Jeg mangler seriøst et spejl
- Jeg vil gerne have mere sushi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar