lørdag den 13. december 2014

Awesomeness til lange stænger

Jeg tror de fleste høje piger vil kunne nikke genkendende til følgende;
Det er møg svært at finde bukser, som er lange nok! Jeg har i mange år haft bukser, som gik mig til anklerne, og når man sad ned var det helt håbløst. Jeg måtte jo trække ned i dem konstant, for at de ikke sad midt på læggen (jaer okay.. Måske ikke helt deroppe, men overdrivelse fremmer forståelsen.). Og sådan gik jeg rundt indtil jeg fandt den magiske "Længde 36". Som så kan være problematisk at finde til tider.
- Cheap Monday er fantastisk på dette punkt!
Men altså.. Jeg har, som skrevet i et tidligere indlæg, egentlig bare affundet mig lidt med, at jeg måtte "nøjes" med almindelige jeans. Og jeg har det egentlig fint nok med mine sorte, men har alligevel ikke kunne lade være med at lure lidt, når jeg fandt nogle fede jeans, som ikke lige lignede standarderne. Og tænk sig, det gav pote til sidst! Jeg opdagede nemlig mærket Rock Rebel på mit elskede EMP
Deres bukser står godt nok som en længde 32 og 34, men har aldrig set de to længder være SÅ lange. De fleste af deres længde 34 har en indersøm på 86 cm (der er nogle få på en 84 og 87 cm). De er jo praktisk talt en længde 36. Jeg købte de rød stribede, og håbede på det var nok. Og sørme så, det var det! Til sammenligning så måler jeg ca. 185 cm. Så hvis der er nogle andre høje tøser derude, som har siddet i samme situation, som mig, og leder efter ikke-standard jeans, så kan jeg da foreslå at tage et kig på hvad Rock Rebel har at tilbyde.

Jeg skal i hvert fald have et par eller to mere, når jeg engang lige har penge på kontoen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar