onsdag den 3. december 2014

Julemusik er en fryd for mine øre!

Som skrevet tidligere, er jeg lidt af en grinch, aller måneder der ikke er december. Jeg bliver altid lidt gnaven, når butikkerne sælger julesmåkager i Oktober og begynder at pynte op i starten af November. Nej, nej, nej! Julen høre December til. Den er hvad der gør December så speciel, vi skal ikke til at have den ud over det hele.

Men nu er det endelig December! Og jeg har gået og glædet mig i lang tid. Jeg elsker den her måned. Til trods for det is kolde vejr udenfor og de få timer med dagslys, så er den varm og lys. Det er som om man får en varm boble af glæde i maven. Og hvad er bedre til at få en i julestemning end jule sange? 

De sidste mange år har jeg selv fundet sangene på Youtube, og jeg kiggede da også Spotify igennem for playlister med julemusik. Men der var ligesom ikke rigtig en, jeg følte for. Men så kom jeg i tanke om Radio Aura, som min mor efterhånden har brugt en del år. Helt indtil den 26. december spiller de kun julemusik. Så bliver det da snart ikke meget bedre?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar