onsdag den 8. juli 2015

New in og hvad der lige sker

Øh hov.. Jeg havde da vidst nok en blog.. Jeg har nærmest ikke skænket den en tanke, siden min Juni update. Ikke at det er så mange dage siden, men når man tænker på at der kun kom to indlæg i sidste uge, og at vi er midt i denne uge, og der har stadig ikke været noget indlæg...

Se lige denne dejlige bunke tøj der kom ind af min dør i sidste uge! Tror aldrig jeg har købt så meget på én gang.. Tror også det er en af de første gange jeg har købt så meget forskelligt.
Den ternede skjorte har jeg forelsket mig helt i, og den kommer på lige så snart det ikke er for varmt. Den er simpelthen så lækker at have på. Jeg har ikke rigtig fået taget noget af det andet tøj i brug endnu. 

Jeg er endelig blevet klippet og farvet! Det har været tiltrængt og jeg er så glad for det! Min frisør er bare fantastisk til at klippe mit hår! Jeg har endelig fået sådan noget lækkert pandehårs pjusk igen. Det har givet sådan et fedt selvtillids boost. 

I weekenden starter min ene uges sommerferie. Og den glæder jeg mig til! Den skal nemlig tilbringes med min familie i mine forældres sommerhus ude ved vesterhavet. Håber på at vejret bliver godt. Har planer om at tage min yogamåtte med nemlig, og der er virkelig ikke ret meget plads til at jeg skal ligge og rulle rundt på den inde i huset. Så hvis det nu vejret var til at jeg kunne tage den med ud på terrassen ville det jo være helt perfekt! Derudover håber jeg på masser af lange aftener (så mange som man nu kan få på en enkelt uge) og nogle gåture til stranden. 
Jeg har min feriebog klar. Jeg har gået og gemt på den, da der stod i anmeldelsen at det er en der er svær at lægge fra sig. Så kan da kun være den perfekte feriebog! Ellers skal den uge bare bruges på at koble af. Det er tiltrængt! 

Meget af min tid synes at gå til arbejde. Dog er jeg alligevel begyndt at planlægge nogle dejlige ting i mine fridage (fordi jeg besluttede mig for at tage initiativet. Det er man skisme nødt til!). Indtil videre har jeg fået planlagt at jeg skal to dage til Næstved efter min lille mini ferie, og besøge min bedste barndomsveninde. Jeg kan tælle de gange vi har mødtes siden folkeskolen på én hånd. Det er lidt trist, for hun er skisme en dejlig pige! Så jeg glæder mig rigtig meget. Derudover prøver jeg at få stablet et par ting på benene med nogle efterskole folk. 
Jeg har nemlig en masse dobbeltfridage i vente. Det skal da udnyttes. Jeg trænger til at komme ud og se nogle mennesker! Så det er jeg i gang med at få ordnet. 

Det er egentlig lige det der sker lige nu.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar