lørdag den 18. juli 2015

Ups...

... Jeg har glemt bloggen. I over en uge. Ups..
Det der skete var egentlig bare at jeg fik ferie og tog i sommerhus med min familie. Der koblede jeg fuldstændig af. Og fangede også en små-grum forkølelse en af de første dage. Men det har været en god uge, dog alt for kort. Men det synes jeg nu næsten altid.. Men nu er jeg tilbage igen, og begynder på min hverdags rutine (som jeg stadig finpudser, hehe). Jeg håber på at kunne komme tilbage i svinget med mere bloggeri. Dog har jeg lidt en mindre skrive/idé blokade.. Forhåbentlig kan jeg få den til at gå væk. Lige nu sidder jeg bare og (prøver på) at planlægge min uge, mens jeg lytter til lidt god musik og ser Walking With Dinosaurs. Dejlig aften.

Men min lille uges ferie bød bl.a. på..

.. En smuk aften himmel på turen derud.

..Pizza lavet på grillen! Mums!

..Skygge-hygge på terrassen med en god bog.

..Fundet af dette bæst.

..En smuk nattehimmel - fanget på vej i seng.

..En tur til Søndervigs sandskulpturer - som havde dinosaur tema iår (mindre indre barn var helt oppe og køre).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar