onsdag den 12. oktober 2016

100 glade dage


Noget af det jeg snakkede med min psykolog om sidste gang, var det der med at fokusere på det gode der skete i ens dag. Jeg snakkede lidt om Tre Gode ting. Som jeg helt bestemt tror jeg skal starte op igen. Jeg har førhen skrevet dem ned i min kalender. Et par gange har jeg postet dem her på bloggen.

Dagen efter kom jeg til at tænke på da jeg lavede 100 Happy days sidste år. Det synes jeg gjorde en forskel. Og så var det generelt også bare hyggeligt. Så jeg besluttede at jeg ville gøre det igen. Jeg poster dem på min Instagram. Men jeg overvejer også at smide dem herind i et par indlæg.

Hvis nogen ikke ved hvad det er, handler det om at man hver dag i 100 dage skal poste ét billede, som viser noget der har gjort en glad den dag. Man kan melde sig til lige her 100happydays.com, hvis der var andre derude der skulle have lyst til at være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar