mandag den 7. november 2016

Jeg kommer lige forbi med en støvkost..

.. og støver lidt af herinde.

Yup, jeg lever skam endnu. Selvom bloggen står og bliver lidt støvet, fordi den har været lidt efterladt. Som sådan er det ikke fordi der er fart over feltet eller lignende i mit liv lige nu. Men der sker ting, som gør at mit fokus er, og er nødt til at være, helt andre steder. 
Heldigvis er det nærmest kun gode ting. Så jeg klager skam ikke.
Nu er vi i November, og jeg må nok indrømme det typiske Update indlæg ikke kommer for Oktober. Dog vil jeg alligevel gerne lige prøve og samle lidt op på måneden.

  •  Jeg har startet anden runde af 100 Happy Days på min Instagram.

  • Vi blev endelig fuldstændig håndværker fri!
    Hvor meget at have håndværkerne i huset har påvirket mig, er kun blevet endnu mere tydeligt nu hvor de er væk.

  • Jeg har tilbragt et par dage i Odense med en meget savnet veninde.
    Som før boede 20 minutter væk i bil. Det er altså et lidt stort distance skift at skulle vænne sig til.

  • Jeg har brugt en hel ferie på at vaske gulv (det føltes lidt sådan i hvert fald).
    Nyt klinke gulv kræver virkelig meget vask for at blive helt rent.

  • Jeg har været med familien inde og se Klokkeren Fra Notre Dame musicalen på Fredericia Teater.
    Jeg ville gerne have skrevet et indlæg om den oplevelse, men det har været ret svært at finde mine ord frem.

  • Jeg har formået ikke at faile fuldstændig i at være pige, da jeg fik lagt en rimelig pæn makeup, da vi skulle i teatret.

  • Jeg har fejret min mor, som fyldte 51.
     
  •  Vi har indviet det nye køkken.
    Den bedste omgang pasta og kødsovs nogensinde!

  • Jeg har brugt en hel søndag, inkl. 2-3 ture til Brugsen, sammen med min veninde Ruby. Vi skulle teste årets dessert til vores Halloween fest. Som dog først bliver holdt her i November.
    Billeder kommer efter weekenden.

  • Jeg har for første gang set en forhave Halloween dekoration i virkeligheden.

  • Været til 100 års fødselsdag hos min oldemor.
    Tænk sig at skulle få lov at opleve det.

  • Kørt verden største torn lige op i forhjulet på min mors cykel. Som jeg kun kørte på fordi min egen var punkteret ugen før.

  • Været en lille times tid i Legoland, bare lige for at kigge på Halloween dekorationerne i Miniland.

  • Taget verdens bedste brusebad. Seriøst, vores nye regnvandsbruser er som sendt fra himlen!

  • Lidt for mange aftener/nætter med aaaalt for lidt søvn. Det har været manglen på søvn værd dog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar