søndag den 20. november 2016

Sådan en rigtig søndag

Prøver lidt at komme ind i det her blogging igen. Skal bare ordenlig i gang igen.
 Sidder pt. godt placeret ved mit skrivebord, har lukket døren og Coldplay flyder ud af højtalerne. Jeg har haft en weekend, med rimelig meget social aktivitet. Og kunne virkelig mærke her til aften, at jeg bare trængte til at sidde helt selv. 

 I fredags ankom begge søstres kærester, og så er man jo automatisk lidt mere på, når der er andre i huset. Lørdag har vi fejret min lillesøster, som fylder 16 i næste weekend. Hele familien var inviteret til brunch. Så dagen var fyldt med god mad, hygge og godt selskab. Det flød ud i stue hygge resten af dagen, med film om aftenen. 

Kom derudover i gang med at flette jule stjerner. Vi havde papiret, jeg fik lige genlært hvordan man gjorde. Og så gik jeg ellers i selvsving. Foldede til der ikke var mere papir. 
Lige nu er bunken af stjerner dog forsvundet. Men mon ikke de dukker op igen?
Bunken undervejs

I dag har jeg placeret mig i køkkenet, da vi har fået et mega lækkert sted at sidde, i det nye køkken. Så der har jeg egentlig bare siddet hele dagen. Havde udstyret mig med Zoo Tycoon og Friends på Netflix, plus en masse rester fra dagen før. Og sådan gik min eftermiddag ellers. Ikke helt dårligt. 

Har læst lidt blogs og set Youtube. Er forfærdeligt langt bagud med alle dem jeg følger. Så det prøver jeg også at komme lidt efter i dag. 
I dag har generelt bare været sådan en rigtig søndag. Helt tilbage lænet. Hvor man bare tuller lidt rundt og hygger. Skifter muligvis nattøjet ud med sweatpants og en stor trøje. Så skønt! 



Ja, jeg nyder lige livet lidt lige nu. Føler lidt det ikke har været noget jeg har kunnet, i knap et år nu. 
Men tingene har vendt. Endeligt. Jeg har overskud til at tage de dårlige dage og stunder og ikke bukke helt under for dem. Som jeg ville have gjort for et par måneder siden.
Det er befriende! 
Jeg føler for alvor jeg har fundet mig selv igen. 


Nu skal næste uge bare lige planlægges. Og det tegner sig til at blive en ret god en af slagsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar