tirsdag den 29. november 2016

Nuet i Listeform #8

De sidste par uger er gået med: 
 - lidt mindre søvn, end hvad jeg normalt ville foretrække
- lange skype samtaler
- lange telefon samtaler
- at glemme bloggen fuldstændig
- fyldte weekender
- en masse To Do lister, for at holde mig selv lidt i gang
- den mest fantastiske weekend nogensinde
- tur nr. 2 ind og se Klokkeren fra Notre Dame
- at så småt komme i gang med lidt træning
- opdagelsen af Blind Guardians
- lejligheds søgen
- et forsøg på at få overblik over økonomien her til jul

Jeg har lyst til:
- at bruge al min tid med sød langhåret sjællænder
- flere pølsehorn med kyllingepølser
- Sushi
- at slette nogle personer fra mit liv

Jeg har ikke lyst til:
- at visse personer stadig skal påvirke mig negativt
- den pose Haribo Ferskner der ligger på mit bord
- at være så langt væk fra den der sjællænder..

Jeg har:
- rimelig godt styr på julegave pengene efter den her uge
- fået en meget fin Mummi bamse
- kidnappet en T-shirt
- fået et forkølelsessår...
- fået et gensyn med min allergi over for parfume i vaskepulver. Fuck..
- en sød langhåret sjællænder, som jeg er ret så glad for!!

Jeg mangler:
 - en hvis sød sjællænder her hos mig
- en større lyst til at spise grøntsager
- lejlighed i Århus til en overkommelig pris
Jeg glæder mig til:
 - at det bliver December lige om lidt!
- Jule hygge
- Tøsehygge
- at skulle drage mod Sjælland og sød langhåret om et par uger
- JUL
 - at jeg kan passe al mit tøj ordenligt igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar