tirsdag den 3. januar 2017

Midlertidig løsning på problemet..

 Okay, indtil min bærbar bliver fixet, prøver jeg så vidt muligt at lave indlæg uden billeder. For det er umuligt at regne ud hvilke billeder der er hvilke på den her spand. Jeg kan heller ikke komme ind på iCloud længere. Så jeg har ikke rigtig mulighed for at tilføje billeder. Medmindre jeg genbruger billeder, som allerede er uploadet til bloggen. 
Synes billedeløse indlæg er ufattelig kedelige. Men kom på at det kunne jeg jo godt gøre lidt i. Eller se om ikke jeg kunne genbruge billeder lidt, for en tid. Som ovenstående billede f.eks. er. 
Forhåbentlig får jeg snart fat i nogen, som kan fixe min gamle, stædige mand af en computer. Men indtil da, er det lidt den løsning jeg kunne komme på.

Så må vi se hvordan det går!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar