tirsdag den 17. januar 2017

Morgen med ild i himlen

Hello and goodmorning! (som min far ofte siger).
Sad stille og roligt og spiste morgenmad og nød at jeg har en god lang morgen, med masser af tid. Jeg kan egentlig ikke huske hvad jeg gik ind efter, men gik kort ind på mit værelse. Hvor jeg kunne se at himlen så lidt lyserød ud og det var så meget at lyset der ramte min vindueskarm også var lyserødt. 
Da jeg kom ned i stuen, hvor jeg bedre kunne se, blev jeg nærmest helt lamslået. Det var så storslået smukt. 
Det er jo som om der er ild i himlen!
 
Hvis nogen følger min Instagram, så har jeg postet to solopgange forholdsvist tæt på hinanden, og nu kom der altså endnu en! Men de her vinter solopgange har været fantastiske gang på gang. 
Og det er en af de ting, som jeg virkelig elsker at stoppe op for og bare nyde synet. 
Denne gang fik jeg også lige hevet mit spejlrefleks med ud i sneen. Den fangede det hele ret godt.

Lige nu sidder jeg på min mors computer, som jeg har lånt. Min egen ligger lige nu hos en flink computer mand. Den er forhåbentlig snart klar til at komme hjem. Så god som ny! 
Derfor kunne de fine solopgangs billeder også blive lagt op. 
Jeg har dog primært lånt den her, for at kunne arbejde på mit CV. Fordi jeg jo nu er i gang med jobsøgnings ræset. Årh du godeste.. Selv med en guide, er det no walk in the park. Lad os bare sige jeg pt. er ret forvirret.
Den 28. er Store Flytte dag. Shit..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar