mandag den 6. februar 2017

Eventyret er officielt startet! | Flytning til Århus

Så er jeg officielt flyttet til Århus. Vi flyttede hele læsset i går. Og brugte dagen på at få møblerne på plads. Og fik udnyttet at min far var med, og kunne lege handyman. 
Jeg tog dog med hjem igen, da jeg har en klippe tid i morgen. Så jeg er hos mine forældre, men jeg har kun ting her, som kan være i en rygsæk. Det føles mærkeligt. Jeg er hjemme, men jeg bor her ikke. 
I morgen er det hjem til Århus, som det jo hedder nu. Mindst lige så mærkeligt. Men jeg er sikker på det bliver godt! 
Nu skal der bare søges arbejde, så jeg rent faktisk kan blive boende. Og har noget at lave. Er vidst ved at blive en anelse skør af, ikke rigtig at lave noget. Selvom det kan være meget dejligt. 
Men jeg trænger til at komme i gang! 

Jeg tænker der kommer billeder af lejligheden, når vi er færdige med at pakke ud. 
Men eventyret er nu helt officielt i gang!

2 kommentarer: