onsdag den 8. februar 2017

Nuet i Listeform #9

 De sidste par uger er gået med: 
- nedpakning og udpakning.
- rigtig mange voksen ting
- flytniiiing
- rykken rundt og indretning
- hygge stunder med kæreste-fyr
- CV og ansøgnings skrivning
- at få styr på livet

Jeg har lyst til: 
- alt kage i hele verden
- at komme i form
- shopping!
- at bruge min tid bedre
- at få en trænings rutine i min hverdag

Jeg har ikke lyst til: 
- at skulle betale for mit vand, strøm og varme forbrug..
- Generelt bare alle de regninger og udgifter jeg skal til at betale nu.
- at være så voksen.. Øv bøv og oh well!

Jeg har: 
- Ny klippede lækre lokker
- tilgengæld trælse udgroninger
- spist kage til morgenmad to dage i træk. Guf!
- et par nye BlackMilk leggings i samlingen. Og de er awesome!!

Jeg mangler:
 - penge
- hårfarve
-min grønne te
- flere penge..

Jeg glæder mig til:
 - at vi er helt på plads i den nye lejlighed
- at omtalte nye lejlighed føles som hjem
- at få en fast indkomst
- at der kommer ro på i alt det her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar