onsdag den 1. februar 2017

Sådan en weekend man skal have en weekend for bagefter

 Kender i de der weekender, hvor man føler man har brug for en weekend efter?
Sådan en har jeg lige haft.

Den startede ellers rigtig godt ud. Min bærbar kom ENDELIG hjem igen. Og så endda med Windows10. Det kræver lige lidt tilvænning. Men ellers er det super fedt!
Lørdag var store flyttedag. Så brugte det meste af fredag på at pakke. Lørdag pakkede jeg de sidste ting ned, alt imens bilerne blev pakket. Der var imellem tiden opstået hvad der kan beskrives, som en masse bøvl med ham der boede der før os. Som i en ekstremt masse bøvl.
Så det hele endte med at vi pakkede ud igen. Flyttede alle kasser, møbler og poser ind på mit værelse. Og nu må jeg vente til på søndag med at rykke i lejligheden. Pyh..
Vi har heldigvis fået styr på det hele. Men det var ret kaotisk da det hele stod på. Og enormt trættende.

Faktisk har jeg mandag og tirsdag lavet stort set ingenting. Tirsdag var dog også fordi jeg blev forkølet, og havde det skidt. Er stadig ikke helt frisk, men det går.
Er først rigtig kommet op i dag, hvor jeg alligevel skulle med min mor til Kolding.
I morgen er jeg nødt til at komme helt op og i gang. Der er masser jeg skal nå!

Det her var egentlig bare en lille update på hvad der foregår. Og forhåbentlig får jeg skrevet mere her på bloggen, nu hvor jeg er ejer af en funktionel PC igen!
Det kan jeg forresten nærmest ikke beskrive med ord, hvor godt det er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar