søndag den 23. august 2015

Forlænget Weekend

Lige nu sidder jeg bare og slapper af hos min kæreste og hans ene rumbo (og min gode ven!). Jeg har fri her i weekenden og i morgen. Skønt! Jeg nyder det, samtidig med at jeg udnytter det. Jeg har fået ryddet op (bortset fra på mit skrivebord..), vasket en masse tøj og lagt det sammen, mens jeg så The Fellowship of the Rings Extended Edition og har derefter haft hårkur i håret. Hvilket var en oplevelse i sig selv, da der pludselig var en masse nye scener, som er helt ukendte for mig. Jeg glæder mig helt vildt til at jeg finder tid til at sætte den næste på!
I går aftes åd jeg mig tyk i Marabu med Oreo. Og fordi min kæreste hader chokolade, så havde jeg hele pladen for mig selv. Mums! Han kunne forresten fremvise hele 3 plader Marabu, som han har fået i indflytter gaver. Gæt hvem der fik dem? Jeg bliver en tyk julegris før jul... Men en glad en!
Jeg har endnu en gang testet min tålmodighed med neglelak. Jeg har købt en lille Depend lak, og blev godt og grundigt skuffet. Den er besværlig at lægge, og som om den ikke tog lang nok tid om at tørre, så krævede den to lag. Jeg er ikke fan, og må på jagt efter en anden. Om Depend er bedre når man køber andre farver end sort ved jeg så ikke. Men jeg er ikke imponeret.

Forlænget weekend gør godt. Jeg føler mit overskuds lager bliver fyldt godt op og jeg er klar til den kommende uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar