mandag den 10. august 2015

Nuet i Listeform #5

De sidste par uger er gået med: 
- at ligge syg..
- at prøve og få styr på mit liv
- ferie i sommerhus med familien
- at glemme bloggen.. (det går virkelig skidt!, men virkelig, jeg har ikke en gang arbejdet på nogle indlæg..
- arbejde (der er virkelig knald på her i ferien)

Jeg har lyst til: 
- Mere ferie..
- Running Sushi
- snart at få hængt mine sidste billeder op
- at få flyttet rundt
- en tortilla wrap med laks (heldigvis har jeg til det i køleskabet! Wuu!)
- at zappe den flue der har sværmet rundt om mig hele morgenen..

Jeg har ikke lyst til: 
- at sende min kæreste afsted til sin nye lejlighed i dag!!
- at det skal blive ved med at være så vaaarmt (under 25 tak!)

Jeg har: 
- en plads på Ry Højskole til Januar!!!
- snart mit værelse for mig selv igen
- Endelig fået nye bukser!!

Jeg mangler: 
- Inspiration
- Ideer til indlæg
- Motivation
- Virkelig et stort vægspejl..
- at rydde det sidste op
- at få de sidste af Andreas's ting ud (inklusiv et skrivebord)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar