torsdag den 13. august 2015

New In: Sorte Jeans

Tidligere på ugen viste jeg mit seneste vidunder fund for høje piger. Nu vil jeg så lige vise jer hvad jeg fandt derinde. De er købt over to omgange, hvor der begge gange faktisk var et andet par med, som jeg kunne få til midt på låret, og så kunne de ikke komme længere. 
Men de to par her passer og sidder bare perfekt! Det første par jeg fik er skinny jeans'ne. De er faktisk en L38, selvom det ikke er så tydeligt fordi de ikke kan komme længere ned. Men de er virkelig lækre i stoffet og rare at have på (efter jeg fik dem gået til - jeans skal jo helst være lidt for stramme når man køber dem). De sidder bare som de skal og de sidder fast. Jeg har et andet par bukser, som jeg tit skal hive lidt op. De er meget stretchy i stoffet. De sidder til hele vejen ned, hvilket er mega fedt.
Det andet par er en stil af bukser jeg ikke har gået i, i flere år. Efter skinny jeans kom på mode i 7-8 klasse og jeg fik mit første par, har jeg haft sådan nogle siden. Men jeg fandt dem her og jeg faldt pladask. Især efter jeg fik dem på. Jeg elsker måden de dækker mine fødder på, uden at være kæmpe store. De er i samme stof, som de andre, så de sidder lige så godt. 
Så nu har jeg endelig nye jeans! Og hele to par, det havde jeg ikke regnet med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar