lørdag den 15. august 2015

New In: Lidt godt til kroppen

Jeg kom pludselig i tanke om at The Body Shop havde givet mig et lille gavekort til min fødselsdag. Så jeg smuttede forbi deres hjemmeside, for at se om der var noget der kunne lokke. Og tænk sig om de ikke lige har udgivet en 20ml flaske af deres Tea Tree Oil! Der var også en rabat at hente, hvis man købte 2 Tea Tree produkter, så jeg udnyttede det og smed ansigtsmasken i kurven. Den er altså bare lidt for god. Og holder egentlig overraskende længe - jeg troede jeg ville have brugt den anden op for længst. Og så fandt jeg en lækker Body Scrub (som dufter fantastisk!). Som der så også viste sig at være tilbud på, fordi den er en del af deres sommerfavoritter. 

Så lidt held med tilbud og et par lækre produkter til mig! Ja tak. 
Nu skal jeg bare lige tage mig sammen og komme op og i bad. Mit hår trænger virkelig til at blive vasket. Det er noget 'fuzzy mess' lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar