søndag den 6. marts 2016

Gamle spil til ny Gameboy

Min reaktion, da jeg i fredags endte på Nintendos hjemmeside, og så at deres remakes af Pokémon Gul, Rød og Blå udkom den 27. Februar, var min reaktion nogenlunde sådan her: 


Jeg havde godt læst om denne smukke genudgivelse en gang sidste år, og jeg vidste at den ville komme i år. Men jeg havde ingen anelse om at det ville være så tidligt. Jeg er helt oppe og køre!
Jeg har selv Pokémon Guld, og har spillet Rød og lidt Gul på et tidspunkt også. Pokémon er en af mine yndlings Gameboy spil. Jeg savner virkelig at spille det. Min gamle Gameboy Advance virker stadig, men det gør de fleste af mine spil ikke længere. Heribland mit elskede Pokémon spil. 

Jeg er vokset op med 1. og 2. generation af Pokémon, og derfor er det også dem jeg har mest styr på. Alle de nye Pokémoner er et stort virvar for mig, hvilket også har gjort at jeg ikke har haft den store lyst til at anskaffe mig nogle af de nyere spil. 
Derudover det det gamle Pokémon jo min barndom, hvilket også er en grund til jeg rigtig gerne vil have remakesne. 
Det eneste det kræver er at jeg har en Nintendo 3DS, hvilket jeg ikke har endnu. Men de er jo heldigvis nemme at anskaffe sig. Hvis man lige har råd. Men jeg skal helt klart have sådan en 3DS'er og mindst 1 af de gamle spil! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar