fredag den 18. marts 2016

Mirakel (negle) Kur

Den her lille skønhed er en sand redning for mine negle. De har en tendens til at blive tørre, især når jeg lægger neglelak. Så de flækker, men som i små lag. I mine yngre dage kunne jeg bruge neglelak uden problemer. (Er det sådan det er at blive gammel?).
 Men efter jeg begyndte at lægge et lag af Miracle Cure fra Sally Hansen, som underlak har jeg ikke  rigtig haft det problem siden. Det sker liiidt en gang imellem, men slet ikke så slemt, som når det er uden.
Det eneste problem der er med den her er, at når den er på helt selv, så skaller den ret nemt. Hvilket er lidt trælst. Men der står også at man skal lægge et nyt lag efter et par dage. Så det er kun et problem, hvis man ikke gider lægge nye lag efter et par dage, siden man lagde det sidste lag.
Lugten er ikke vildt god, men jeg synes også sjældent neglelak lugter godt. Lugten er dog ikke ret kraftig når lakken er på neglene, og den forsvinder også ret hurtigt. Så det er mest et problem, når man lægger lakken. 
Derudover tørre den rimelig hurtigt.  Hvilket er et kæmpe plus, fordi så kan man hurtigt komme videre med at bruge sine hænder. 

Men det er i hvert fald rart med lidt hjælp til mine negle, og må da sige at Miracle Cure gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar