onsdag den 4. maj 2016

De små ting

 Jeg synes de små ting og glæder i livet er vigtige. Det er ting man kan glemme, men som egentlig er gode lige at stoppe op og mærke/tænke over. Jeg elsker små glæder, men jeg er også god til at glemme dem. Især når hverdagen bliver lidt stresset. 
På et tidspunkt skrev jeg hver aften 3 gode ting ned i min kalender, som var sket den dag. Og der var faktisk virkelig tit små ting, som var gode ting fra den dag. 

Derfor vil jeg lige lave et lille indlæg, hvor jeg vil skrive nogle af de små ting, som gør mig glad.

  • Følelsen af et ny renset ansigt.
  • Duften af en god shower gel eller body lotion.
  • At ligge i sin egen seng med sin egen dyne og pude efter en rejse.
  • Et godt kram.
  • Duftlys
  • Stearinlys generelt 
  • Når man finder den stilling, hvor man bare ligger helt perfekt, når man skal sove. 
  • Pizza.
  • Følelsen man får efter træning. 
  • Gensyn med Ringenes Herre filmene.
  • At få vand når man er virkelig, virkelig tørstig.
  • Pelsterapi.
  • Gensyn med venner man ikke har set i lang tid.
  • Chokolade.  
  • Når indbagt pizza har masser af ost. 
  • Når man bliver mødt af en glad hund, når man kommer ind ad døren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar