lørdag den 21. maj 2016

Ting jeg gerne vil

 Som alle andre har jeg nogle ting, som jeg gerne vil. Ting jeg gerne vil opnå her i livet. Jeg har nogle ting, som jeg gerne vil have sker i år, men jeg har ikke noget mål for at de skal ske i år. Men jeg håber, og vil da arbejde på at det sker.

  1. Tatoveres
    - Jeg synes tatoveringer er vildt flotte. Jeg har gerne ville have en (flere) i flere år. Men jeg er ubeslutsom og har ikke haft råd. Dog ser det ud til at jeg måske til sommer har pengene til en. Jeg har nogle motiver, som jeg gerne vil have foreviget på kroppen. Så muligvis er 2016 året hvor jeg får min første tatovering.
  2. Komme i form
    -
    Jeg er helt ude af form. Jeg var i okay form i gymnasie tiden. Jeg var inde i en god rutine, og det kørte egentlig fint. Der var helt klar ting der skulle forbedres, men alt i alt havde min krop det godt. Og derfor havde jeg det godt.
    Efter gymnasiet er den gode rutine lige så langsomt faldet fra. Lige nu er det lidt skidt. Jeg får ikke motioneret på højskolen, og jeg spiser masser af god mad. Og har fået en dårlig vane med at snacke alle de usunde sager. De usunde sager skal ikke cuttes helt ned, men de skal spises i mindre mængder og knap så ofte.
    Motionen må vente til Juni, hvor jeg er færdig på højskolen. Så vil jeg altså gerne i form igen! Jeg savner det.
  3. Udfolde mig mere kreativt
    Jeg har fået mange muligheder for kreativ udfoldelse på højskole. Og jeg kan mærke hvor meget jeg har savnet det. Mærke hvilken glæder det giver mig, at sidde og fifle med et eller andet projekt. Jeg vil gerne gøre det noget mere selv også. Slukke for computeren og arbejde kreativt.
    Jeg har et par projekter liggende. Bl.a. har jeg stof liggende til et cosplay, og jeg vil også gerne male mere i mine malebøger. Jeg vil virkelig også gerne tegne mere. Måske jeg kan finde et par kursuser, så jeg kan få mere træning?
    Derudover har jeg genfundet glæden ved at male på højskolen. Så det vil jeg virkelig også gøre mere af. Jeg har lige nu et par ideer til nogle ting jeg vil i gang med.
  4. Bruge mere tid på mine spil
    Den her lyder måske lidt sær, fordi jeg vil tro det tit er omvendt. Men altså. Jeg bruger en del tid foran computeren. Men den kedelige virkelighed er, at jeg bruger for meget tid på ligegyldige ting. Som bare æder min tid. Jeg har masser af fede spil liggende, men som jeg bare aldrig spiller. Jeg vil rigtig gerne, men jeg får det ikke gjort. Fordi jeg bruger tiden på noget andet.
    Så derfor vil jeg gerne bruge mere tid på at spille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar