søndag den 11. december 2016

3. Søndag i Advent - 2. uge med Body Shop kalender

Wauw, fængende titel, hva'? 
Men endnu en uge er gået. Og jeg nyder den her kalender mere og mere. Det er altså bare nogle gode og lækre ting man får. 
Dog stod jeg i tirsdags op til en tom, åben æske. Ved ikke lige hvad der er sket der. Har skrevet en fin mail til Body Shop, men jeg gætter på deres kundeservice er travl her i jule tiden, da jeg ikke har hørt noget endnu. Men det haster jo heller ikke.
Anyways! I denne uge var der;
5: en Neglefil. Som er det eneste jeg har testet i denne uge. Jeg er ret godt tilfreds med den!
6: Ingen ting..
7: Vitamin E Moisture Cream. Jeg er lidt spændt på om den får min hud til at fedte, da det meget nemt sket på min hage og i t-zonen.
8: Muslin Cleansing Cloth. Jeg var nødt til at gå på deres hjemmeside, for helt at regne ud hvad den her skulle bruges til. Det er en klud til at fjerne renseprodukt med. Yes.
9: Vitamin E Nourishing Night Cream. Har aldrig prøvet natcreme før. Så er lidt spændt på om der er noget vildt i det. Samme som den anden er jeg spændt på hvad min hud siger til den.
10: Skinny Thin Felt Eyeliner. Jeg håber lidt den er bedre end den jeg allerede har. Vil rigtig gerne købe mere fra Body Shop, da de går op i at passe på dyr og miljø. Det vil jeg gerne støtte.
11: Drops of Youth Concentrate. En fin lille olie til ansigtet. Glæder mig til at se om den gør nogen forskel, eller det er lidt det samme. Især på så ung en hud - tænker den umiddelbart er tiltænkt lidt ældre hud end min. Jeg kan tage fejl.

Så alt i alt en ret god uge! Og jeg læder mig til at se hvad der kommer i den kommende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar