torsdag den 8. december 2016

Opsumering; Kort og godt

- Der er udkommet et mega fedt spil i den her uge. Både gameplay og grafik ser fantastisk ud! 
Men det er kun til PS4.... (Trico!)

- Jeg skal ses med min blåkillinge piger (efterskole) og dem fra min højskole. Alt i samme weekend! 

- Jeg skal ENDELIG ud og se den første lejlighed med min veninde. 
Det er lidt vildt. Eftersom alle de andre vi har fundet, altid var taget når vi tog kontakt til udlejer. 

- D. 6 fik jeg en tom, åbnet æske i min Julekalender. Skuffelsen var stor. 

- Jeg har formået at træne 2 ud af 4 planlagte gange i den her uge. 
Der skulle have været træning i går og i dag. I går blev rykket til fredag, i dag blev aflyst til fordel for flere timer med hårkur. 

- Min økonomi er ikke helt håbløs længere.

- Alle julegaver næsten i hus. Saxo må gerne lige skynde sig lidt.. 

- Jeg har fået en mindre besættelse med at male nattehimler. Det er stort set det eneste jeg kreere for tiden.

 - Der er et sødt og dejligt menneske i mit liv, som jeg kan kalde "min kæreste". 

- Jeg skal snart til at være mere voksen end jeg nogensinde har været før. Shit. 

- Det går egentlig ret godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar