mandag den 5. december 2016

Første uge med Body Shop julekalenderen

Okay, så jeg sagde godt nok jeg ville poste dem her om søndagen. Men der skete lige for meget i går, til jeg havde ordenlig tid til at få taget billeder og skrive indlæg. 
Så det første kalender indlæg kommer altså lige på en mandag! 

Men jeg er altså ret vild med den her julekalender. Begge mine søstre har også fået en. Og min lillesøster har faktisk tænkt det samme som mig, da hun mærkede hvor tung den var. At det var noget mærkeligt tungt chokolade. 
Derudover fandt jeg ud af at der står ting på siden af alle kasserne. Ofte et lille hint om hvad der er i. Det er ret hyggeligt. 
Og så har jeg fundet ud af at jeg er ekstra heldig. Min mor har bestilt 3 røde kalendre, som kom i 3 separate pakker. Hun har pakket dem ind lidt løbende, fordi vi ikke har fået dem samtidig. 
Min var den sidste der blev pakket ind. Det var så også den kasse, hvor der af en eller anden grund ikke lå en rød kalender i. Men en guld. Årh hvad!

Anyways, den første uge har vi jo haft 1.-4. December. Jeg startede ud med at få en lille Shower Gel med Fuji Green Tea. Som dufter vildt godt. Dejlig frisk! 
Den 2. var der et par skrubbe handsker, som er et must for mig i badet. Dagen efter var der en Lip Balm med Frosted Berries. Som jeg faktisk har overvejet at købe, da jeg var inde og kigge på deres Jule kollektion for en måneds tid siden. Hvor heldig har man lov at være? 
Søndag var der en tube hånd creme med Almond. Jeg vil bare gerne sige mine hænder er baby bløde lige nu. Den fedter dog en lille bitte smule. Ikke meget og det er ikke ret længe. Men den trænger ikke lige så hurtigt ind, som de andre hånd cremer jeg har prøvet fra Body Shop. 
Jeg tror den er virkelig god til det kolde vejr. 

Jeg hygger mig ret meget med den her kalender. Den er simpelthen for skøn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar