søndag den 6. september 2015

Argan Oil Hårkur

 Jeg har hørt rigtig meget godt (og efterhånden set en del produkter med) Argan olie, så da jeg fandt lidt forskelligt på tilbud i Netto, blev jeg fristet til at prøve. Så jeg nuppede en hårkur med hjem, for det kan mit hår aldrig få for meget af.
Ifølge bøtten vil den give blødt hår og man skal bare lade det sidde i, i 5 minutter.

Jeg må sige jeg er ikke skuffet! Mit hår føles virkelig dejlig blødt efter at have brugt den. Hvilket er noget jeg jagter, når det kommer til produkter til mit hår. Dog vil jeg sige at jeg har ladet den sidde i, i langt over 5 minutter. Det er sådan jeg altid gør med hårkur, for at mit hår kan få lov til at suge så meget fugt til sig som muligt.

Den er nem at bruge, da konsistensen hverken er for flydende eller for fast. Den er nem at få op ad bøtten og fordele i håret. Jeg plejer tit at tabe lidt kur når jeg kommer det i mit hår, men det er faktisk ikke sket med den her.
Jeg kan dog ikke rigtig finde ud af hvad jeg mener om duften. Den er okay, men ikke helt god. Heldigvis dufter den ikke ret kraftigt, så det gør ikke så meget. Det er en lidt blød, nødde-agtigt duft. Sådan kan jeg bedst beskrive den.

Men alt i alt, så er jeg fan. Den gør hvad den lover, også i meget tørt hår. God og nem at bruge. Jeg ønsker mig ikke mere fra en hårkur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar