tirsdag den 15. september 2015

New in: Lidt godt til min bogreol

I dag kom der en dejlig postmand og efterlod en pakke på vores dørtrin. Jeg var heldigvis hjemme, så den ikke skulle ligge derude i flere timer. Det var dog lidt forvirrende at åbne døren, efter der blev ringet på, og der ikke stod nogen derude. Kunne se den orange postbil, og kiggede derefter ned. Og blev mødt med et meget ventet syn. Min pakke!
Jeg bliver altid lidt utålmodig, når jeg venter på mine pakker. Også selvom de kommer til tiden..

Anyways, denne gang indeholdte pakken hele 5 nye bøger til mig. Jeg har efterhånden fået samlet en masse nyt læsestof sammen. Jeg har nu 12 bøger stående, som bare venter på at blive læst og en del manga'er. Hallelujah!
Dog overvejer jeg stærkt at sende The Mazerunner tilbage, da den har et af de der grimme "Read the book. See the movie" mærker på. Og det er ikke et klistermærke, så jeg kan ikke fjerne det. Jeg kan virkelig ikke fordrage sådan noget. 
Resten af bøgerne er dog virkelig flotte. Især The Hobbit. Jeg væltede næsten ned af stolen da jeg fik den op. Jeg elsker det læder indbundet look. 
Jeg glæder mig især til at læse The Fur Person og The Walking Dead. Dog er jeg i gang med at læse Vampire Knight, så de må vente lidt og nøjes med at komme på hylden indtil videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar