søndag den 13. september 2015

Weekend, årh dejlige weekend

 Efterårs mørket har lagt sig og der er tændte stearinlys i vinduerne. Jeg sidder lænet tilbage med et glas iste og en skål chips, mens Coldplay spiller ud af højtalerne. Sidder bare og summer lidt. Har kørt kæreste og søster til bus og tog, så de kunne komme hjem igen. Hjem til hverdagen. 
Jeg føler mig så afslappet, at jeg næsten bliver helt søvnig. Weekenden har været sådan som jeg bedst kan li' dem. I selskab med familien, min kæreste og mig selv. Jeg har sovet længe, ligget og slumret i sengen indtil jeg blev så sulten at jeg stod op, jeg har puttet med min kæreste, jeg har tulret rundt i nattøj hele dagen, jeg har spist kæmpe M&M's og drukket Cult Cola, jeg har læst til jeg blev så træt at jeg ikke kunne holde øjnene åbne længere, jeg har set Netflix, jeg har spillet Killing Floor 2 og Skyrim med min kæreste. 
Faktisk er hele søndag eftermiddag gået med Skyrim i nattøj med min kæreste ved siden af. 
Og tanken om at jeg har endnu 2 dage fri er nærmest helt magisk. Årh jeg har det godt.

Nu vil jeg læne mig endnu mere tilbage (hvis det er muligt uden at falde bagover) og se et afsnit af Orange is the New Black.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar