torsdag den 10. september 2015

Mere eller mindre tilfældige facts

 De her dukker op over det hele i blogger land. Jeg vil gerne lege med!

... Mit første "teenage oprør" skete da jeg var omkring 7-8 år gammel, og jeg så Fellowship of the Ring i smug, sammen med min fætter. Det er det mest 'sneaky' jeg nogensinde har gjort i mit liv.

... Jeg kan godt li' at have f.eks. Friends kørende i baggrunden til det meste af det jeg laver.

... Mine krøller er naturlige. Et spørgsmål jeg får tit, dog ikke lige så tit som da jeg have fladt pandehår.

... Jeg kan gå længe med rod på gulvet, uden at det genere mig, men rod på mit skrivebord har jeg virkelig svært ved. Det betyder dog ikke at mit skrivebord er helt ryddeligt og fint.

... Jeg kan ikke klare når ting er for symmetriske. Det er lige før det gør ondt i mine øjne.

... Jeg har et album på min computer fyldt med billeder, hvor jeg har redigeret hugtænder og sjove øjenfarver på mig selv, som jeg gik helt amok med at lave, da jeg gik på efterskole. Det var min egen lille "Twilight propaganda".

... Jeg fungere ikke når temperaturen er 25 grader eller derover

... Jeg er en af dem der hurtigt føler sig 'overdressed' i kjoler, også selvom lejligheden er til kjole

... Jeg snakker rigtig meget til mig selv når jeg er selv. Lige meget hvad jeg laver. Det er enten i form af ord eller en masse lyde.

... Alle planter jeg har og har haft har navne. Pt. har jeg Ib og Egon stående. Ib har overlevet siden 2007 og har rekorden på længst levetid. Han er egentlig ret grim at se på, men hans stædighed har fået en særlig plads i mit hjerte. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar