tirsdag den 16. februar 2016

Dårlig dag med smittefare

 Stod op i dag. Nåede at komme i tøjet. Og så kom jeg ikke meget længere.
Jeg ved ikke helt hvad det er der har udløst den her nedtur. Men jeg tog ikke til morgenmad. Tog ikke til idræt.
Fandt så ud af at 5 i mit hus heller ikke har været til time her i formiddags, pga samme grund som mig.
Der er åbenbart ikke sygdom i omløb, men en dårlig dag med den vildeste nedtur.

Lå i min seng, spiste en Knoppers og så Modern Family. Fik dog trukke mig selv op og gik i bad.
Nu sidder jeg med hårkur i. Selvforkælelse er vel på sin plads.
Nu ser jeg mere Modern Family, mens hårkuren får lov at sidde og virke.
Overvejer om jeg skal til frokost og keramik.
Hvis ikke jeg går til frokost er jeg nødt til at komme ud og finde noget mad. Ellers dør jeg da af sult.
Tror godt jeg kan overskue keramik. Skal bare gå og arbejde lidt på mine ting.
Skal have støbninger ud og evt. støbe lidt mere. Det burde være til at overskue.
Plus, det er ikke et fag hvor jeg behøver have med andre at gøre.
Det er det der afholder mig lidt fra måltider lige nu...
Orker simpelthen ikke at skulle være social. Det er bare for meget for mit hoved i dag... Meh..

Lige nu har jeg faktisk mest lyst til at ringe til min mor og sige at jeg kommer ud i sommerhuset til dem i morgen. Og så blive der til weekenden er ovre. Også selvom der er Harry Potter tema i weekenden, som jeg egentlig synes er ret fedt.
Og fredag aften kommer der vidst nok en salsa instruktør, som egentlig også lyder meget sjovt.
Så det jeg gør er nok bare at tage mig sammen. Lukke lidt af i dag, og så er jeg forhåbentlig klar til i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar