mandag den 1. februar 2016

Januar Update

 Januar er fløjet forbi! Men med højskole opstart er det egentlig ikke så underligt. Jeg har fået en hverdag hvor der en knald på. Men som samtidig er nem, at få helt ned i tempo. Der er virkelig mulighed for selv at bestemme, hvor meget gang i den der skal være. For der sker næsten hele tiden noget, som man kan deltage i. Det er bare ikke det hele man skal. Jeg nyder at have timer, som handler om at suge til sig. Som ikke handler om eksamens forberedelse. Hvor man ikke skal stresse over noter og lektier. Jeg kan bare være. Fordybe mig. Tage det med videre jeg vil, og glemme resten. Jeg nyder det virkelig!
Januar har været en måned, som startede med at være fyldt med forberedelse til højskolen. Derefter en intro uge, og derefter har vi nået 2 hele uger, som virkelig har budt på hvad det der højskole egentlig er for noget.
Det er også der mit fokus har ligget. Jeg er ikke ret aktiv andre steder. Jeg holder ikke styr på en masse ude omkring os. Jeg er forsvundet ind i højskole boblen. Og jeg tror det er lige det jeg har trængt til.
Januar har alligevel budt på lidt andet end højskole, og det er det jeg har samlet i denne måneds update.

Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over?
Jeg hoppede på hovedet ud i det der højskole. Til trods for angsten for det hele, så gjorde jeg det.

 Hvad har jeg lært?
At spille Varulv (som i et spil).
  
Hvilke bøger har jeg læst?
 Jeg har formået at læse en hel bog i Januar, men kun fordi den var meget kort. Jeg er ekstremt dårlig til at få læst på skolen. Forhåbentlig noget jeg kan arbejde lidt på. Men jeg har i Januar læst The Fur Person af May Sarton.
En fantastisk, sød, lille fortælling om en gadekat, som beslutter sig for at blive huskat. Og dens rejse for at finde det helt rigtig hus og menneske, for når man er en gentleman kat, så er det ikke sådan lige til, at finde et sted og slå sig ned.

 Hvilke spil har jeg spillet mest? 
Der har ikke været meget tid til spil i Januar, grundet højskolen. Men lidt Killing Floor 2 er det dog blevet til. Har selvfølgelig spillet på hold, men har også prøvet lidt kræfter med solo. Hvilket faktisk har været virkelig godt, da det gjorde at jeg er blevet en del dygtigere, uden at have haft ret mange runder selv.

Hvilke sange har jeg lyttet til mest?
Har fået et Two Steps From Hell flip denne måned. Det er virkelig noget af det eneste musik, der har kørt nærmest. Men de laver nogle af de fedeste og smukkeste musikstykker. Og jeg har bare ikke følt for en masse sang eller noget. Heller ikke det musik jeg normalt høre, så Two Steps From Hell har været et skønt alternativ.

Favorit produkt/accessories/ting/andet? 
Jeg købte en dåse med vaseline i Kvickly, fordi jeg tænkte det var en god ide, siden Vaseline er godt til nærmest alt. Jeg har brugt den på læberne inden jeg lagde mig til og sove om aftenen. På ingen tid er mine læber blevet super bløde. Jeg er fan!

Jeg har keramik på min højskole, så mine hænder er pt. begravet i ler minimum 3 gange om ugen. Det påvirker mine hænder lidt, og de bliver lidt tørre. Oven i kulden, som så har forladt os nu. Men da det var frost, var det hele en lidt ond kombination.Så jeg har været virkelig glad for min lille tube håndcreme, med den skønneste æble duft. Som desværre er ved at være tom nu.

 Jeg har fået købt endnu en 'fragance mist' fra Victoria Secrets. Jeg er så vild med den her. Den har virkelig den skønneste duft. Lidt frisk, lidt sød. Mmh!
Jeg har brugt den ret meget allerede. Den er virkelig god.


Favorit outfit/tøjstykke?
 Jeg har fået den lækreste grå hue fra Gina Tricot. Det er en onesize hue. Normalt er one size huer aaalt for små til mit hoved. Men ikke den her. Den har den helt perfekte størrelse! Jeg boede næsten i den, den første uge jeg havde den. Den er virkelig rar at have på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar