søndag den 21. februar 2016

Søndag, åh søndag..

I dag er sådan en rigtig god, flad søndag. Jeg er på højskolen, og weekendens store fest var i går. Weekendens tema har været Harry Potter, så lørdag bød  blandt andet på fordeling til de forskellige kollegier, dyst om Flammernes Pokal, en fest middag som sluttede med en "Troooold i kælderen! (som så kom ud fra køkkenet), en vild troldmands duel mellem Dumbledor og Voldemort og bagefter Harry Potter og Voldemort. Og derefter fest, hvor alle drinks havde fået nye navne, som passede til temaet.
I dag emmer skolen af lav energi og afslapning. Jeg selv sidder tilbage lænet med Modern Family på Netflix og guffer lidt god 'Dagen derpå' mad, imens jeg nyder lidt ro og alene tid. Jeg har ikke de store planer i dag, udover måske lige at smutte ned i Keramik kort. Jeg har godt gang i mine støbeforme nemlig. 

I dag er generelt bare sådan en af de der søndage, man sukker dovent og glad over. Måske fordi al fysisk aktivitet fra mig i dag, ville se således ud;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar