onsdag den 24. februar 2016

Instagram Glimt #3

Fremvisning af nogle af mine keramiske kreationer har fyldt meget på min Instagram den sidste måneds tid. Vi har fået en del helt færdige ting ud af ovnen henover Februar, og de skal selvfølgelig vises til verden. Især dem jeg rigtig godt kan lide selv. Især den grønne, skæve skål. Den farve den har fået er så flot. Jeg overvejer om jeg på et tidspunkt skal lave et stort keramik indlæg, her på bloggen.
Ellers er min profil generelt meget fyldt med ting, som har med højskolen at gøre. Den smukke udsigt der er ud over Gudenåen, bliver der især taget mange billeder af. Og som altid skal der jo være madbilleder på Instagram. For hvordan skal folk ellers vide når jeg æder chokolade, igen igen igen?!
Jeg har også fået mit første brev, fra min søde veninde Majse. Jeg er ret vild med tegningen i bunden, så glæden og tegningen skulle da også deles.

Så det er lidt af hvad der sker på min bette Instagram. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar