onsdag den 3. februar 2016

Februar Ønskeliste

 Februar er over os, og jeg gik lidt amok med vindues shopping. Som det jo sker, så tit for mig. Men jeg trænte til at få et overblik, over de ting jeg kiggede på. Især fordi det var fra flere forskellige sider. Og sådan blev min anden måneds ønskeliste. Jeg lavede en sidste år i april
Men her er det jeg har kigget på, som jeg virkelig er tæt på et klikke hjem. Flere steder ligger tingene allerede i kurvene, og så skal jeg egentlig bare lige blive enig med mig selv, om jeg skal bruge pengene på dem eller ej. 

Jeg er ret vild med The Body Shops satsuma serie. Den dufter altså bare så fantastisk. Jeg kunne virkelig godt tænke mig noget derfra. Jeg har haft deres Satsuma Body Polish før, som jeg virkelig var vild med. Så den ville jeg virkelig også gerne have igen. Den der klemtin/appelsin duft er bare skøn. Men de er nok mest en luksus ting, som jeg ikke tror jeg har pengene til lige nu. Men derfor må man jo stadig gerne ønske! Hehe.
Jeg ved godt det er lidt underligt at der er en badedragt, nu når det stadig er vinter. Men den er der fordi jeg fandt den for ikke særlig lang tid siden. Og jeg har virkelig overvejet længe nu, at anskaffe mig en. De to store, sorte trøjer er jeg lidt i tvivl om jeg skal have. Mest fordi de er en del af en ide til et outfit, men jeg ved ikke om det vil virke. Så jeg er virkelig i tvivl. 
Til sidst vil jeg bare nævne, at jeg næsten er faldet ned af stolen over The Holden Compass bogen. Den er så smuk, jeg kan slet ikke følge med. Den vil virkelig udligne de forfærdelige film cover versioner, jeg har på dansk af den bog serie. Som jeg fik da jeg var barn, og den gang fuldstændig ligeglad med om det var filmcover eller ej. 

Jeg har faktisk klikket to af tingene hjem allerede. Jeg glæder mig virkelig til de ankommer! Så kan jeg også få noget post her på skolen. Det er lidt trist at gå ud til den fine post bunke, og aldrig finde noget til en. 
Om mere af det bliver købt, må tiden jo vise. Jeg kunne virkelig godt finde på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar