søndag den 12. juni 2016

Min fødselsdags Ønskeliste

Vi er nu i Juni måned, hvilket også betyder fødselsdag for mig. D. 19. Juni fylder jeg nemlig 22.
Jeg er typen der altid ønsker mig rigtig meget. Jeg kan ikke huske, hvornår min ønskeliste sidst var under 1 side lang. 
Jeg har dog valgt bare at fremhæve nogle ting. Det bl.a. nogle af de ting jeg ønsker mig mest. 

Jeg vil rigtig gerne have lidt flere Funko Pop figure. Jeg fik jo en til jul, og selvom jeg ikke tror, at jeg nogensinde bliver en stor samler, så vil jeg dog alligevel gerne have en samling af dem. Især Wicket og Dogmeat.
Som altid er der også bøger på listen. Jeg er dog ikke nem at give bøger til, fordi jeg har meninger om hvilket cover mine bøger har. Derfor prøver jeg altid at være så specifik, når det kommer til hvilke versioner af bøger jeg ønsker mig. Oftest er det dog "Ingen film covere". Fordi død over dem.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig en ramme til The Marauders Map, som jeg købte i foråret. Jeg vil gerne have en ramme, hvor den ikke bare bliver mast ind bag noget glas. Det ville virkelig være synd.
Til der er der, som altid, lidt flere nørde ting og replikaer.
Derudover er der flere Black Milk leggins til samlingen, Friends 20th Anniversary boxsettet, håndvægte og en Ikea sengegavl.
Og sidst men ikke mindst gavekort. For dem kan man altid bruge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar