fredag den 1. maj 2015

April Update

April kom og gik. Og nøj den gik stærkt. Jeg kan ikke helt forstå det er maj. Jeg har tumlet rundt i det nye arbejde, som har bestået rigtig meget af at lære. Men jeg synes jeg er ved at have godt styr på det. April blev også måneden hvor jeg skiftede fra min gode gamle klaptelefon til en iPhone. Jeg har så småt fundet ud af hvordan den virker, selvom der stadig er nogle ting jeg synes er lidt ulogiske. Men jeg får den brugt, og er egentlig ret glad for den.
Det har også gjort at jeg har fået min Instagram i brug, og det har jeg udnyttet til at kreere et billede til mit update indlæg. Jeg synes det er ret fint, fordi det også virker lidt som et lille mini billed tilbageblik på måneden. Jeg har prøvet at filme, men jeg får bare ikke optaget nok..
April har faktisk ikke indholdt særlig meget andet end arbejde. Fordi jeg har været så flad når jeg har haft fri. Forhåbentlig bliver Maj lidt mere spændende!

Hvad er noget jeg har gjort, som jeg er stolt over? 
 Jeg klør på, på arbejdet og det går egentlig ret godt!

Hvad har jeg lært?
At jeg måske er ved at blive lidt voksen...
(Jeg går i hvert fald tidligt i seng selvom jeg har fri dagen efter)

 Hvilke bøger har jeg læst? 
 Jeg er stadig igang med Stardust. Det går langsomt med den. Ikke fordi den er tung eller kedelig. Jeg har bare ikke lige haft tiden. Jeg læser oftest inden jeg lægger mig til at sove, og jeg har tit bare gået direkte i seng uden at læse denne måned. Jeg har været træt og ikke orket at læse.

Hvilke spil har jeg spillet mest?
Der har heller ikke været meget overskud til at spille. Dog har jeg spillet en del Roller Coaster Tycoon (igen). Det er bare så dejligt afslappende, fordi det kræver ikke ret meget.

 Hvilke sange har jeg lyttet til mest?  


Favorit produkt/accessories/ting/andet?
 Jeg er blevet lidt vild med Harboe's Pure juice. De havde dem på tilbud i Netto, så jeg nuppede lige et par stykker. Og åh, de smager altså godt! Især den med ananas!

Den her var et spontan køb en tidlig morgen jeg var i Netto. Den dufter dejlig mild af citron. Så værelset dufter friskt, samtidig er det ikke en duft der ligger tungt i rummet. Jeg er helt vild med den! Og den er da også lidt fin at se på.

De her to har været skønne ved min hud! Seaweed cremen fra BodyShop gør min hud dejlig blød, og den bliver slet ikke fedtet. Min hud føles frisk, når jeg smøre den om morgenen med den her.
Det samme gælder Aloe Eye Defence cremen. Den giver god pleje til mine øjenlåg, som har været plaget af virkelig tør hud på det sidste. Det er faktisk næsten væk igen, efter jeg begyndte at bruge den.

 Favorit outfit/tøjstykke?
Jeg har været helt vild med en af de nye trøjer jeg har købt her i April. Kombineret med en top og et par leggins har det været det perfekte sæt til når jeg kommer træt hjem efter arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar