lørdag den 9. maj 2015

Stoppet - hvad nu?

Den første uge i Begynder Kalenderen er ikke en gang gået. Og jeg er stoppet igen. Efter 3 dage i træk med vagter på arbejdet der startede kl 5:30, og som stod på oplæring, så kunne jeg ikke overskue det der med træning. Faktisk sad jeg bare på min flade. Fik ikke engang ryddet op eller noget, som jeg ellers havde planlagt. Da jeg kom hjem i dag, efter en lang kold og våd dag på arbejdet, stadig træt efter de sidste 3 dage, og kiggede jeg på min kæreste og sagde "Jeg gider ikke træne i dag.."
Han kiggede på planen og svarede at det måske heller ikke var helt optimalt med det arbejde jeg har, at skulle træne 6 dage om ugen. Han havde faktisk slet ikke troet det var så meget, da jeg fortalte ham om planen. Efter lidt snak kom vi frem til at det nok var mere realistisk med 3-4 gange om ugen. Så det jeg tænker er at jeg vil prøve at tage udgangspunkt i Begynder Kalenderen, men selv planlægge hvilke dage ud fra min vagtplan.
Det gælder om at finde det der fungere for en, og det her... Det fungerede bare ikke for mig. At planlægge selv har fungeret ret godt førhen faktisk. Og jeg har fundet ud af i denne uge at jeg godt kan rulle måtten ud, selvom jeg først har fri kl. 16. Jeg skal bare lige finde min rytme igen. Finde det der fungere for mig.

Jeg kan godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar