onsdag den 20. maj 2015

New in: Shoppetur med min moar

Det er ved at være en del dage siden jeg sidst har blogget. Jeg har nærmest ikke skænket bloggen en tanke faktisk. Jeg har haft lidt travlt.. Og så alligevel ikke. Det er ikke fordi jeg ikke har haft tiden til at sætte mig ned og blogge. Jeg har bare ingen ideer haft, og jeg har ikke haft overskuddet til at arbejdet på de kladder jeg har liggende. Jeg vil dog se om jeg ikke kan komme i gang igen med noget.
Men min mor og jeg har begge fri i dag. Det udnyttede vi og tog et lille smut til Kolding Storcenter. Jeg har nærmest ikke brugt noget af min sidste løn, så jeg havde rig mulighed for lidt impuls shopping, udover det jeg tog afsted for at handle. Hvilket for det første førte til 3 nye bøger, hvor jeg har fået anbefalet Divergent, men de andre to lød bare spændende på bagcovret. Nu har endelig en god stak bøger, der ligger og venter på at blive læst. Det er dejligt!
Det blev også til lidt lækkerier fra The Body Shop. Som jeg glæder mig rigtig meget til at få afprøvet. En ny mascara og en BB Cream. En ny kalender til mig og en til min kæreste. Og så et par smoothies og lidt nødder.
Kvalitets tid med mor og lidt nye lækre sager, det er da en skøn måde at tilbringe noget af sin fridag på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar