torsdag den 7. maj 2015

Nuet i Listeform #3

De sidste par uger er gået med:  
- Aaaarbejde
- Konfirmationer og familie tamtam
- at prøve og få styr på min liv
- at finde ud af hvordan året indtil næste sommerferie kommer til at se ud (og det ser faktisk lidt spændende ud, hvis jeg selv skal sige det)
- at finde ud af hvordan sådan en såkaldt smartphone virker

Jeg har lyst til: 
- at sove..
- den B&J's der står så pænt og venter i fryseren

Jeg har ikke lyst til:  
- at sove (see my dilemma here?)
- at træne
- komme uden for en dør mere i dag
- at rejse mig

Jeg har: 
 - god musik i højtalerne (tænk at der var en gang hvor jeg nægtede at få Spotify)
- et meget smadret og træt hoved
- B&J's i fryseren.. Den kalder på mig...
- Huset for mig selv i en times tid endnu 
- ondt i min krop
- tunge øjenlåg
- gang i en god bog!

Jeg mangler:  
- overskud
- energi
Jeg glæder mig til:
 - min næste fri weekend!
- løn
- at min kærestøøh kommer hjem!
- at mit hår gider som jeg vil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar