fredag den 29. maj 2015

Opdateret smoothie opskrift

Tilbage i august postede jeg en smoothie opskrift. Nu kommer jeg med en opdateret version, da jeg laver den her ofte, når jeg laver smoothies. Især nu når foråret er over os, og snart sommeren.
Ingredienser;
Jordbær
Hindbær
Blåbær
Banan
Spinat
Juice

Det her er pt. min go-to smoothie. Jeg laver mine smoothies på øjemål. Så hvor meget der skal i ved jeg faktisk ikke. Det bliver hvad jeg lige føler for, og hvor meget der er plads til. Det eneste jeg ved hvor meget der er af er bananen (1) og spinaten (2-3 kugler). Det eneste der ikke er frossen er juicen og bananen. Jeg bruger også kun juice som er ren presset frugt. Ikke med en masse sukker og det i. Jeg prøver også at undgå det som en fra koncentrat. Kan ikke huske hvorfor dog.. 
Lige for tiden har jeg lavet smoothies til morgenmad næsten hver dag. Mmh.. Det er bare sådan en god måde at starte dagen på, udover larmen fra blenderen. Hehe. 
Jeg er begyndt at tilføje spinat i også, fordi man får nogle af de gode ting fra spinat, men man kan ikke smage det. Win! I det hele taget synes jeg smoothies er en lækker måde at få en masse godt på. Min krop har det ihvertfald skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar