tirsdag den 5. maj 2015

Begynder Kalender; Dag 02

Jeg har nu 'overstået' dag 2 af begynder kalenderen. Jeg glemte fuldstændig at man også skal gøre noget om morgenen... Så jeg har ikke lavet de 10 sit-ups. Resten er dog krydset af! Jeg havde ret i at det var hårdt i dag. Jeg har haft en lang, regnfuld dag på arbejdet, så jeg ville egentlig helst bare smække benene op. Men jeg fik rullet måtten ud, en lille bid mad, og så gik jeg i gang. Og jeg havde overraskende meget energi til at komme igennem dagens to videoer. Det gælder helt klart om bare om jeg har valgt at prioriterer at træningen skulle laves i dag. Det er godt at vide at jeg kan, det har jeg ikke troet de sidste to måneder. 
Så nu sidder jeg i mine sweatpants og en stor t-shirt og føler mig godt tilpas. Jeg tror jeg sover godt i aften. Og føler mig nu også lidt stolt af mig selv. Jeg kan godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar