søndag den 8. november 2015

Æble duftende kærlighed

 Jeg stak næsen i en vidunderligt duftende body butter i Body Shop sidste jul. Jeg havde virkelig lyst til at nuppe den med hjem, men det var ret stramt med penge på det tidspunkt, da alt der kom ind på min konto gik til min computer-opsparing. 
Da deres jule serie kom på gaden i år, kunne jeg til min store glæde se at de havde den igen i år. Det er nemlig deres Glazed Apple serie. Så da jeg fik muligheden for at komme i en Body Shop, måtte jeg simpelthen ind og stikke næsen i den igen. Bare for lige at sikre mig at den duftede lige så godt, som året før. Og det gjorde den. 
Så endte med at købe en Body Butter, en shower gel og en lille håndcreme med hjem. Alt sammen i Glazed Apple duften.

Duften kan beskrives, som frisk saftigt æble med et sødt toutch.
Håndcremen er virkelig god. Den fedter ikke og trænger hurtigt ind i huden. Kæmpe win for mig, der hader at have creme på fødder og hænder. 
Jeg tror aldrig jeg har glædet mig så meget til et bad. Og det var en velduftende fornøjelse! Hele mit værelse duftede også efter jeg havde smurt min krop ind i body butteren. Ååh, de produkter dufter altså godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar