fredag den 13. november 2015

Nuet i Listeform #6



De sidste par uger er gået med: 
- skønne aftaler med dejlige mennsker
- Frustration over internet der ikke virker
- Velfortjent og velnydt ferie
- at flytte rundt på mit værelse
- at lave og få styr på aftaler

Jeg har lyst til: 
- at spille Nosgoth og Killing Floor 2 (men kan ikke. Tak internet!)
- at tage hul på min slik bunke
- Sushi
- at klokken blev 22, så jeg kan komme af sted! 

Jeg har ikke lyst til:  
- at have hovedpine længere
- at køre 1 time kl. 10 om aftenen

Jeg har: 
- 2 måneders "ferie"
- Masser af skønne aftaler i November
- Et kæmpe slik bjerg
- Og en Monster
- Malet endnu en side færdig i min malebog
- Masser af nyt tøj!
- Genskabt mit zombie kostume igen i år, og gjort det bedre

Jeg mangler:
-Mere energi
- En Ikea tur
- Flere jeans

Ingen kommentarer:

Send en kommentar