torsdag den 5. november 2015

New In: større tilføjelse til gardaroben

I går fik jeg den dejlige sms om at min pakke lå på posthuset, klar til at blive afhentet. Så afsted med mig. Lavede en rimelig stor bestilling, for lige at "fejre" min sidste lønseddel. Der var også et par bukser i pakken, men de sad desværre ikke ordenligt. Resten passer dog, og sidder endda også pænt. 
Som altid er det primært sort. De to skjorter er næsten magen til den røde skjorte jeg købte i juli. Har simpelthen været så glad for den, så da jeg fandt nogle andre farver blev jeg nødt til at have dem hjem. Derudover er der er par toppe og t-shirts. Især den med ulven er jeg helt vild med. 
Fik også bestilt lidt accessories hjem i form af et par varme fingerløse handsker, et halstørklæde, en hat og et meget fint feminint halsbånd med et lille kors vedhæng. En ting jeg har ville have i lang tid, og nu fandt jeg endelig en, som passede til min stil. Til sidst er der 'Boble Huen', som den så fint hed, hvor man kan udskifte kvasten med to andre farver.
Har allerede fået sammenfat, hvad jeg tror godt kunne godt hen og blive et nyt yndlings outfit! Det har været en af de bedste pakker jeg har fået. Masser af nye lækre ting, ja tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar