onsdag den 4. november 2015

New In: Sådan da..

Jeg har været super produktiv. Det var nemlig på tide at der blev flyttet rundt på værelset. Det er ikke helt færdigt endnu, der mangler stadig nogle små ting. Såsom at få ting hængt op på væggene og en tur til Ikea. Men i mellem tiden ville jeg lige vise det fine lille bord jeg har fået herind. Det har stået på vores badeværelse, lige så længe jeg kan huske. Min mor ville så gerne have det ud, og jeg sprang til og sagde at jeg da gerne ville have den. Synes den er virkelig flot.
Hun kunne så fortælle mig, noget som jeg ikke vidste. Nemlig at den har tilhørt hendes farfar. Så blev det jo bare endnu bedre! Elsker de der genstande som går lidt i arv.
 Min mor kunne så også fortælle mig, da den kom ind på mit værelse i går, at den faktisk er til blomster. Så det kunne være jeg skulle anskaffe mig plante nr. 3 og stille den på den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar